Facultat de Turisme

Sessió “Mentur” i benvinguda “Incoming Erasmus”

La Facultat de Turisme rep els estudiants que realitzen un programa de mobilitat d’Erasmus, Sicue i Prometeu i imparteix una sessió del programa “Mentur” per formar als estudiants que faran de mentors d’un estudiant estranger.

El passat dijous 24 de gener, la Facultat de Turisme va rebre els estudiants que realitzaran una part del seu curs acadèmic a la Universitat de Girona amb una sessió de benvinguda de la mà del degà de la facultat, el Dr. Joaquim Majó, el responsable de les relacions exteriors, el Sr. José Garcia Boër i administrativa de relacions internacionals, la Sra. Carme Dilmé.

En la sessió del programa Mentur, es van explicar les característiques i l’objectiu de ser un ‘mentur’ que consisteix en l’adopció d’un estudiant que realitza un programa de mobilitat a la Facultat de Turisme i se’ls ajuda en tots els problemes, dubtes o preguntes que pot tenir durant la seva estada en el centre.

Tot seguit, es va oferir la sessió de benvinguda als estudiants dels programes de mobilitat i se’ls hi va explicar tot el funcionament pràctic i necessari per al seu dia a dia com a estudiants. Després, se’ls hi va oferir un còctel de benvinguda per conèixer els seus mentors i obtenir un primer contacte.

Aquest curs 2018/2019 la Facultat de Turisme ha rebut 32 estudiants procedents d’una mobilitat d’Erasmus i 6 d’una mobilitat de Prometeu.