Facultat de Turisme

Projecte ‘Litle revolutions’ a càrrec dels estudiants del Grau en Publicitat i RP

Els estudiants de 3r i 4t del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Facultat de Turisme, treballen com a productora del projecte #CanviaElConte de ‘Litle Revolutions’.

Els estudiants de 3r i 4t del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona, són els encarregats de produïr una campanya transmèdia pel projecte ‘Litle Revolutions’ per la campanya #CanviaElConte.

Els estudiants de l’assignatura ‘Taller de Publicitat Transmèdia’ de 4t curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques, fan la funció d’agència de publicitat, que a partir de l’encàrrec real del projecte #CanviaElConte, han contractat als seus companys de 3r curs del mateix grau, que els hi facin la campanya transmèdia del projecte.

En el marc del Dia Mundial per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones (25 de novembre), la Facultat de Turisme mostra el seu compromís amb la causa a través d’accions com el projecte ‘Litle Revolutions’, així com la impartició de l’assignatura ‘Gènere i Publicitat’ en el Grau en Publicitat i Relacions Públiques. En el mes de desembre, els estudiants faran la presentació de les seves propostes a les encarregades del projecte.

Little Revolutions és un projecte on desenvolupem iniciatives, projectes i materials didàctics per tal que infants i adolescents aprenguin a detectar el sexisme quotidià de forma divertida. El treball diari a les escoles i instituts, ens va fer veure que hi ha moltes desigualtats invisibles que arrosseguem al llarg de tota la nostra vida: comença a la infància, s’accentua durant l’adolescència i continua en l’etapa adulta amb tota naturalitat. Així, doncs, l’objectiu del projecte és educar nens i nenes, amb consciència i compromís amb la igualtat, el respecte i la no-violència.

Per a més informació sobre el projecte ‘Litle Revolutions’ accediu al web.