Facultat de Turisme

Cerimònies de promocions dels graus de la Facultat de Turisme

La Facultat de Turisme va celebrar els actes de promoció 2015 - 2019, dels estudiants del Grau en Turisme i del Grau en Publicitat i Relacions Públiques.

La Facultat de Turisme es va vestir de gala el passat dissabte 15 de juny per celebrar els actes de promocions dels estudiants del Grau en Turisme i del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la promoció 2015 - 2019. Els estudiants van estar acompanyats pels seus familiars i amics, així com dels professors i professores que van voler acompanyar-los en aquest dia tan especial. L’esdeveniment va tenir lloc a l’Aula Magna Modest Prats de la Universitat de Girona,

Els estudiants del Grau en Turisme van ser els primers a inaugurar la cerimònia de promoció de la Facultat de Turisme, sota l’atenta mirada d’emoció dels seus familiars i amics que van voler acompanyar-los en aquest dia tan especial per a tots ells. La Dra. Judit Diaz, va ser la padrina de la promoció, escollida pels estudiants, que va oferir unes tendres paraules d’acomiadament als seus alumnes. Tot seguit, va tenir lloc el lliurament i col·locació de les bandes a les graduades i graduats de la promoció.

Un cop finalitzada la cerimònia de promoció del Grau en Turisme, va ser torn dels estudiants del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la promoció 2015 - 2019. Familiars, amics i amigues i professores i professors de la Facultat, van voler acompanyar als estudiants en aquest dia tan especial per donar-los l’enhorabona per la seva graduació. La Dra. Rosa Collell, va ser escollida com a padrina de la promoció, i va dedicar unes paraules d’agraïment a les famílies pel suport als estudiants, i sobretot, als estudiants que eren els protagonistes del dia. Tot seguit, va tenir lloc el lliurament i col·locació de les bandes a les graduades i graduats de la promoció.

El Dr. Joaquim Majó, degà de la Facultat de Turisme, va oferir la benvinguda i la cloenda de l’acte, donant l’enhorabona a les recents graduades i graduats, i a continuació, tot el grup va poder realitzar fotografies en el photocall del claustre de la facultat.

Des de la Facultat de Turisme volem donar l’enhorabona a la 8na promoció del Grau en Publicitat i Relacions Públiques i la 7na promoció del Grau en Turisme per l’obtenció del títol de graduades i graduats.