Facultat de Turisme

Visita turística a la Facultat de Turisme amb ciutadans de Girona

El dissabte 11 de maig va tenir lloc l’activitat “Anem a… Descobrir quines curiositats històriques i artístiques amaga la Universitat de Girona?” organitzat per l’Ajuntament de Girona, on ciutadans de Girona visitaven la Facultat de Turisme i la Facultat de Lletres.

Anna Baqué, professora de turisme de la Facultat de Turisme, va oferir l’activitat “Anem a… Descobrir quines curiositats històriques i artístiques amaga la Universitat de Girona?” als ciutadans de Girona que van voler participar en la visita guiada per la Facultat de Turisme i la Facultat de Lletres de la Universitat de Girona.

Des de la Facultat de Turisme es va oferir una visita guiada pels llocs més emblemàtics de la facultat on es poden observar les millors vistes de la ciutat de Girona. La professora de turisme els hi va explicar l’actualitat del turisme a la ciutat i com des de la facultat es gestionen les docències sobre el turisme als estudiants i els projectes en investigació del turisme que es duu a terme per part dels diferents experts i professionals del sector turístic.

L’activitat va tenir molt bona acollida per part dels visitants que van gaudir de la visita i de les explicacions que van obtenir per part de la professora Anna Baqué i el Dr. Joaquim Majó, degà i docent en turisme de la Facultat de Turisme.