Facultat de Turisme

JPO Facultat de Turisme

El divendres 15 de febrer la Facultat de Turisme va oferir sessions informatives sobre la seva oferta acadèmica en el marc de la Jornada de Portes Obertes de la Universitat de Girona.

La Facultat de Turisme de la Universitat de Girona va obrir les portes del centre el passat divendres 15 de febrer per rebre els estudiants dels centres i escoles catalans en el marc de la Jornada de Portes Obertes de la Universitat de Girona.

Més de 4.000 estudiants van visitar les instal·lacions de les diverses facultats i centres de la Universitat de Girona, informant-se sobre l’oferta acadèmica que s’ofereix. La Facultat de Turisme, va oferir dues sessions informatives destinades als estudis del Grau en Turisme i del Grau en Publicitat i Relacions Públiques.

El degà de la Facultat de Turisme, el Dr. Joaquim Majó va rebre els estudiants que es van interessar en un dels dos graus que s’imparteixen a la facultat, i posteriorment els hi va oferir tota la informació necessària sobre el Grau en Turisme.

La Vicedegana d’Estudiants i Qualitat de la Facultat de Turisme, la Dra. Carme Echazarreta, va oferir la sessió informativa sobre el Grau en Publicitat i Relacions Públiques.

Tot seguit, després de les sessions informatives, els becaris de cada grau, van realitzar una visita guiada per les instal·lacions del centre destinada a tots aquells estudiants que estiguessin interessats a conèixer millor la nostra facultat.

La Facultat de Turisme fa una valoració molt positiva respecte a la Jornada de Portes d’aquesta edició 2019.