Facultat de Turisme

La Facultat de Turisme i INSETUR participen en el pla estratègic turístic de Girona

El turisme sostenible i de qualitat és l’objectiu principal que es vol arribar a aconseguir amb la creació del primer pla turístic de la ciutat de Girona.

El passat 1 de juny, en el centre cívic del Barri Vell de Girona, va tenir lloc la presentació de ‘l’Estratègia turística de Girona i el seu territori 2022’ on els investigadors i professors de la Facultat de Turisme i d’INSETUR van participar en la creació del primer pla estratègic turístic de la ciutat gironina juntament amb les empreses privades, JMR i ALS i l’Ajuntament de Girona.

El Dr. Jordi Comas Trayter i el Dr. Jaume Guia, investigadors d’INSETUR i professors de la Facultat de Turisme de la UdG, van ser els encarregats de ser els representants de la UdG en l’acte, on a més a més, van explicar parts del pla estratègic.

L’estratègia turística de Girona té com a repte millor el retorn de l’activitat turística i la competitivitat de la destinació i les empreses turístiques. El pla es desenvolupa en 5 objectius principals i cada un d’ells generen uns programes d’actuació, però té com a objectiu principal obtenir un turisme sostenible i de qualitat.