Facultat de Turisme

Rècord d’inscripcions a les JPO en família

El passat dissabte 19 de maig es van celebrar les Jornades de Portes Obertes de la UdG, on enguany més de 4.000 famílies es varen inscriure a la jornada.

Un any més, la UdG obre les portes dels seus centres acadèmics, per rebre la visita de les famílies i els estudiants interessants en els estudis universitaris que ofereix la Universitat de Girona. Més de 4.000 famílies es varen inscriure per participar en aquesta jornada, superant així les xifres de l’any anterior.

La Facultat de Turisme va oferir dues sessions informatives per donar tota la informació necessària sobre la seva oferta acadèmica. El Dr. Joaquim Majó, degà de la facultat, va impartir la sessió informativa sobre el Grau en Turisme. De la mateixa manera ho va fer la coordinadora del Grau en Publicitat i Relacions Públiques, la Dra. Sílvia Espinosa. Un cop finalitzades les sessions, les famílies varen poder visitar les instal·lacions que compren la Facultat de Turisme, com també resoldre els dubtes i preguntes dels futurs estudiants.

Agraïm la visita dels assistents al nostre centre i esperem rebre’ls com a futurs estudiants de la nostra comunitat universitaria.