Facultat de Turisme

Joaquim Majó i José Antonio Donaire participen al programa “Pros i contres” de TV Olot

Els professors de la Facultat de Turisme van participar en el programa que es va emetre el passat dimecres 7 d’octubre.

El Dr. Joaquim Majó, degà de la Facultat de Turisme i el Dr. José Antonio Donaire, vicerector de comunicació i relacions exteriors de la UdG, van participar el passat dimecres 7 d’octubre al programa “Pros i contres” de TV Olot, per tractar el model turístic del futur.

Primerament, el Dr. José Antonio Donaire va donar la seva visió sobre la situació actual del turisme, tal com va comentar en el programa “que el turisme té efectes negatius i positius, com és els aspectes culturals, així com beneficis positius socials. La bona gestió turística ha de gestionar aquestes característiques”. La societat ha de trobar el punt d’equilibri que ha de compensar els punts negatius i potenciar els aspectes positius, va reblar.

Tot seguit, va tenir lloc el debat sobre el turisme, moment en què va participar el Dr. Joaquim Majó aportant la seva experiència i coneixement sobre el sector. En la taula de debat hi van participar altres professionals del turisme: Antoni Escudero, president de la Federació d'Hostaleria de Girona; Turina Serra, gerent de Turisme Garrotxa; Xavier Puig, director del PN de la Zona Volcànica de la Garrotxa.

Podeu consultar el programa fent clic aquí