Facultat de Turisme

El Dr. José Antonio Donaire formarà part de l’estratègia #Catalunya 2022 del Govern de Catalunya

El professor de turisme formarà part del comitè format per 30 expert per liderar el futur de Catalunya, després de la crisi provocada per la Covid-19.

El passat dimarts 2 de juny, el govern de la Generalitat de Catalunya anunciava públicament el llistat dels 30 experts que formaran part de l’estratègia anomenada “Catalunya 2022”, creada per analitzar els escenaris post Covid-19 i els projectes de futur. Aquest grup de treball ha nascut amb la voluntat d’ajudar a Catalunya a estar preparada per al món a partir del 2022, elaborant una anàlisi d’escenaris de quina podria ser la situació, acompanya d’un conjunt de propostes d’acció.

En aquest grup d’experts, el Dr. José Antonio Donaire, professor de turisme i investigador de la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona (UdG), formarà part com a membre expert.

El Diari Ara va realitzar una entrevista al professor per conèixer quina és la situació actual i com serà el futur del turisme a causa de la Covid.19.

Des de la Facultat de Turisme també volem donar l’enhorabona a la degana de la Facultat d’Econòmiques i Empresarials, la Dra. Anna Garriga, per formar part del comitè expert.

Informació extreta del portal de la Generalitat de Catalunya.