Facultat de Turisme

Campanyes sensibilització sobre la Igualtat de Gènere pels estudiants 3r del Grau en Publicitat i RP

Les campanyes s’han realitzat en el marc de l’assignatura “Gènere i Publicitat” impartida per la Dra. Carme Echazarreta.

El rector de la Universitat de Girona, Quim Salvi, va fer un encàrrec als estudiants de 3r del Grau en Publicitat i Relacions Públiques que realitzen l’assignatura de “Gènere i Publicitat”, per crear una campanya de sensibilitat sobre la Igualtat de Gènere, destinada a tota la comunitat universitària de la UdG.

Sota la direcció de la Dra. Carme Echazarreta, professora de l’assignatura, en petits grups, els estudiants van crear la seva campanya seguint el brífing establert. Cada grup va crear la seva proposta de campanya i posteriorment serà presentada davant d'un tribunal del rectorat de la UdG.

A causa de la crisi de la Covid-19, aquesta presentació s’ha vist afectada i ha quedat pendent de presentació.

Es poden visualitzar les propostes que va presentar cada grup, constituït per un blog on es mostra el recull de les campanyes. També, es pot visualitzar, a través d’un vídeo, el procés creatiu a partir d’algunes de les sessions que treballaven.