Facultat de Turisme

Recomanació del dia: Webiinar's de la TGT

La Taula Gironina de Turisme organitza tres Webinar's per donar resposta al sector turístic davant la crisi de la COVID-19.

Com ja sabeu, la Facultat de Turisme col·labora amb la Taula Gironina de Turisme per organitzar el debat 2020. A causa de la COVID-19, ha ajornat els debats presencials, però han donat pas “Els dijous de la TGT”. Durant tres dijous seguits, s’organitzen Webinar’s on representants dels diferents sectors turístics de les comarques gironines debaten sobre un tema.

El passat dijous va tenir lloc el webinar titulat “L’impacte del COVID-19 a les perspectives de l’allotjament turístic de les comarques gironines”.  El Dr. José Antonio Donaire, professor del Grau en Turisme, va oferir la conferència final titulada “El turisme després del turisme”.

Us animem a visualitzar-la accedint a https://bit.ly/3b904af

El proper dijous 16 d’abril a les 12h tindrà lloc el segon Webinar titulat “Conseqüències i primeres dades d’impacte econòmic del COVID-19 al turisme de les comarques gironines”

Com que ja han arribat al límit d’inscripcions, us animem a seguir-lo en streaming a través del canal de Youtube de la TGT a les 12h.

#LaUdGnosatura