Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar
Identificació

Facultat de Turisme

Inscripcions obertes cursos Adobe i Fotografia pels estudiants del Grau en PiRP

Inscripcions obertes fins al 6 de febrer pel curs d’Adobe i fins el 25 de febrer pel curs de Fotografia.

Els estudiants del Grau en Publicitat i Relacions Públiques ja es poden inscriure en els cursos Adobe i Fotografia pel curs 19/20.

Inscripcions pel curs ADOBE

Adobe Illustrator | Adobe Photoshop | Adobe After Effects

• Abans del 6 de febrer
  • Enviar les dades personals a coord.prp@udg.edu
  • Un cop hàgiu rebut la confirmació, heu de fer l’ingrés al compte bancari del Banc Santander ES66 0049 1807 3721 1069 0271 amb un import de 15€. És molt important que quan feu el pagament consteu el DNI, NOM, COGNOMS DE L’ESTUDIANT i EL CURS QUE VOLEU FER.

Inscripcions pel curs FOTOGRAFIA

• Abans del 25 de febrer