Anar al contingut (click a Intro)
Tancar
Identificació

Facultat de Medicina

La satisfacció dels graduats i graduades del Grau en Medicina de les universitats catalanes 2017

A l’EUC Dades, el portal Dades del sistema universitari català, hi trobareu els informes de resultats de la primera enquesta sobre la satisfacció dels graduats i les graduades de les universitats catalanes.

Els estudis d’inserció laboral i de satisfacció, coordinats per AQU Catalunya, estan impulsats per les universitats públiques catalanes per mitjà dels seus consells socials, per les universitats privades i pels seus centres adscrits, amb l’objectiu d’obtenir dades i referents comparables sobre i la qualitat de la inserció dels seus graduats i sobre la satisfacció amb els estudis.

L’ enquesta de satisfacció pregunta per aspectes com ara la satisfacció amb l’ensenyament i l’aprenentatge, la satisfacció amb el suport a l’estudiant i la satisfacció amb els resultats.

En aquest enllaç podeu accedir al portal: http://estudis.aqu.cat/dades/Web/Inici

Podeu veure l’informe Informe AQU 2017 Grau Medicina UdG