Primera taula rodona amb estudiants de Geografia de les universitats catalanes

Dimecres, 24 d’abril, es va dur a terme a Barcelona la primera taula rodona amb estudiants dels graus de Geografia de les universitats catalanes. L’acte va ser organitzat per la Societat Catalana de Geografia (SCG). La taula va estar composada per un representant dels estudiants de cada universitat on es cursen aquests estudis: UB, UAB, URV, UdL i UdG. En representació de la nostra universitat hi va ser en Nil Sicart, estudiant ja graduat.

Al llarg de quasi dues hores es van poder tractar diverses qüestions i inquietuds dels estudiants al respecte. Entre elles: els motius que els van portar a decantar-se per estudiar Geografia, com valoraven els estudis fets, quins aspectes millorarien, quines previsions tenen des del punt de vista formatiu i professional, etc.

Sens dubte, es va tractar d’una activitat ben profitosa i amb reflexions molt pertinents per tenir en compte per a les perspectives de la formació universitària en Geografia.