Facultat d'Educació i Psicologia

Col.laboració amb grups de recerca de la FEP (activitat de reconeixement acadèmic (RA)

Col·laboració amb grups de recerca de la FEP (activitat de reconeixement acadèmic (RA) dels estudis de Grau de la Facultat d’Educació i Psicologia)

L’objectiu d’aquesta activitat és que aquells estudiants de la nostra Facultat que ho desitgin puguin col·laborar en els grups de recerca. En concret, a grups de recerca dels departaments o instituts adscrits a la FEP, així com també a investigadors adscrits als departaments de la FEP que no estiguin adscrits a cap grup. Un dels aspectes clau d’aquesta proposta és que la participació amb aquests grups ha d’implicar aprenentatges sobre com dur a terme la recerca en determinats àmbits per part de l’estudiant. Aquesta col·laboració suposa per a l’estudiant dedicar en un semestre un total de 50 hores per realitzar tasques de suport i aprenentatge, que li són retribuïdes amb 2 crèdits de reconeixement acadèmic (RA). Cada estudiant pot realitzar aquesta activitat un total de 3 semestres al llarg del Grau (màxim 6 crèdits), essent obligatori fer una nova sol·licitud per cada semestre.

• Col·laboració amb grups de recerca de la FEP I (2c)
  • Col·laboració amb grups de recerca de la FEP II (2c)
  • Col·laboració amb grups de recerca de la FEP III (2c)

Els interessats es poden adreçar al seu coordinador o coordinadora d'estudis.