Facultat d'Educació i Psicologia

Nivell B2 en tercera llengua als graus

Requeriment del nivell B2 d’una tercera llengua per a l’obtenció del títol de Grau

En la sessió 3/16, de 12 de maig de 2016, el Consell de Govern de la Universitat de Girona va acordar incorporar l’exigència del nivell B2 o superior a tots els Graus de la UdG a partir del curs 2016-2017. Vegeu el text íntegre de l’acord .

En el cas dels Graus que s’imparteixen a la Facultat d’Educació i Psicologia (FEP), el nivell B2 d’una tercera llengua és un requeriment per als estudiants que es matriculen a primer curs, a partir del curs 2017-2018. Aquest requeriment s’ha incorporat a l’Informe de Seguiment de la FEP (2015/2016).

Per a qualsevol dubte o informació addicional sobre els requisits de la tercera llengua en un estudi en particular, cal adreçar-se a la Secretaria Acadèmica del centre docent corresponent