Facultat de Dret

Beques

per a treballar a l'estranger

Per a estudiants universitaris

Des de la Facultat de Dret no gestionem ajuts per a estudiants del centre, però us facilitem la informació de les que el deganat és coneixedor.

Beques Faro

És un programa de beques per a estudiants universitaris dels últims anys de carrera que permet realitzar pràctiques en empreses europees. Està finançat pel Ministeri d’Educació.

Per a més informació, consulteu la convocatòria de cada any al web de l'entitat.

Per a titulats universitaris

Des de la Facultat de Dret no gestionem ajuts ni programes de treball per a titulats, però facilitem les eines perquè internacionalitzis la teva carrera professional un cop acabats els estudis.

Beques Argo

És un programa de beques per a titulats universitaris espanyols i promogut pel Ministeri d’Educació. El projecte té com a objectiu impulsar la formació complementaria dels titulats de totes les universitats espanyoles a través de la realització de pràctiques en empreses d’Europa, Estats Units, Canadà i empreses espanyoles amb seu a Àsia. Per sol·licitar una beca ARGO, els interessats es poden inscriure a la pàgina web del projecte i emplenar els formularis. El programa facilita la localització de l’empresa als inscrits.

Beques

Convocades pel Consorci de Promoció Comercial (COPCA) per a la realització de pràctiques en empreses o institucions a l'estranger, dirigides a joves amb estudis universitaris o de cicles formatius de grau superior (comerç internacional), menors de 28 anys.

Per a més informació i sol·licituds cal adreçar-se a:

Edifici ACC1Ó
Passeig de Gràcia, 129
Tel. centraleta 934 767 200
Fax 934 767 300

Beques de formació en comerç exterior convocades per l'ICEX (Instituto de Comercio Exterior del Ministerio de Economía y Hacienda

El programa de beques està dirigit a joves llicenciats i té l'objectiu de formar-los en comerç exterior fent estades en alguna de les oficines comercials d'Espanya a l'estranger. Per a més informació:

Instituto de Comercio Exterior (ICEX)