Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

Jornada de Portes Obertes a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

Divendres passat, 15 de febrer, va tenir lloc la Jornada de Portes Obertes de la UdG, aplegant més de 300 estudiants dels instituts de secundària de la ciutat de Girona i de comarques properes per donar-los a conèixer l'oferta formativa de la Universitat de Girona.

Tal com estava programat, els visitants van poder escoltar les sessions de presentació dels estudis que va impartir la degana de la Facultat, la Dra. Anna Garriga.

El programa de la Jornada de Portes Obertes també va oferir dues visites guiades a la Facultat dirigides per alumnes del Centre, la Fira d’exposició d’empreses i un punt d’informació de les estades de mobilitat a l’estranger que van organitzar els responsables i becaris de l’Oficina de Relacions Internacionals de la Facultat.