Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

Jornada dels Economistes de Barcelona 2018

Una delegació de quaranta estudiants de la Facultat van participar a la Jornada dels Economistes de Barcelona, el passat 9 de novembre, organitzada pel Col·legi d’Economistes de Catalunya, sota el lema “Ciutat i innovació. Espai de coneixement i creació”.

El president de la Generalitat de Catalunya, Sr. Quim Torra; el primer tinent d’Alcaldia de l’Àrea d’Economia i Treball, Ciutat Digital i Relacions Internacionals de l’Ajuntament de Barcelona, Sr. Gerardo Pisarello; el president del Consejo General de Economistas, Sr. Valentí Pich i el degà del Col·legi d’Economistes de Catalunya, Sr. Anton Gasol, van donar inici a l’acte en què el Sr. Joan Clos, exdirector executiu del Programa de Nacions Unides per als assentaments humans (ONU_HABITAT), va impartir la conferència inaugural.

Tot seguit, els participants van poder assistir a dues ponències de les catorze que oferia el programa, que es poden consultar a l’enllaç.