Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

Judit Restrudis Pèlach i Maria Caamaño Sedón premiades pel Jurat del Premi Jornada dels Economistes

El Col·legi d’Economistes de Catalunya, amb la col·laboració de les Facultats d’Economia i Empresa de les Universitats de Catalunya, va convocar el Premi Jornada dels Economistes per al millor Treball de Final de Grau (TFG) 2017-2018 sobre la temàtica Ciutat i innovació. Espais de coneixement, lema de la passada edició de la Jornada dels Economistes.

Judit Restrudis Pèlach, graduada en Administració i Direcció d’Empreses per la UdG, va rebre el Premi al Millor TFG pel seu treball "Proposta per incrementar les vendes Online d’una PIME. Resultats de l’aplicació de Google Adwords a Comerç Turró SA" i, Maria Caamaño Sedón, també graduada en Administració i Direcció d’Empreses per la UdG, va resultar finalista pel seu treball Competències 4.0. Els guardons es van lliurar en el Sopar dels Economistes que es va dur a terme dijous, 25 d'octubre, a l'Hotel Majestic de Barcelona.

La Judit va rebre en un abonament per valor de 3.000 €, bescanviable per la matrícula a un màster oficial impartit pel Col·legi d'Economistes o per la Facultat i un val de 500 € en cursos de formació organitzats per l'Aula d'Economia del Col·legi d'Economistes.  La Maria va rebre un val de 500 € en cursos de formació organitzats per l'Aula d'Economia del Col·legi d'Economistes.