Esports a la UdG

PROMOCIÓ pels estudiants de 1r curs: vine a fer esport DE FRANC a les nostres instal.lacions!

Durant les dues setmanes del 17 i 28 de setembre convidem a tots els estudiants de primer de la UdG a practicar esport de franc a les nostres instal·lacions de la zona esportiva del Campus de Montilivi.

Qualsevol dia de la setmana des del 17 de setembre al 28 de setembre de 8 a 17 h tots els estudiants de 1r curs podran utilitzar les nostres pistes GRATUÏTAMENT.

A més sortejarem dues dessuadores oficials del Servei d'Esports entre tots el que vinguin a aprofitar la promoció aquests dies!

Pots venir amb qui vulguis, però si tu ets de 1r ho tindràs tot gratuït (entrada i utilització de pista).

Tens la possibilitat de venir a jugar a pàdel doble i individual, tennis, bàsquet, voleibol i futbol.

T'esperem perquè ens coneguis!

CONEIX AQUÍ LES NOSTRES INTAL·LACIONS