Esports a la UdG

La selecció masculina UdG de bàsquet 3x3 aconsegueix un 4rt lloc als Europeus de Coïmbra!

Després d'un magnífic campionat els nois de la selecció no van poder superar a la selecció turca per obtenir la medalla de bronze als EUG 2018 celebrats a Coïmbra (Portugal).

Un estiu més la Universitat de Girona tindrà representació als campionats europeus "EUSA Games" que es disputaran durant el mes de juliol a Portugal, en concret a la ciutat de Coïmbra.

Els representants UdG de bàsquet masculí 3x3, que han competit del 14 al 19 de juliol a Coïmbra són:
Lluc Mora
Marc Sese
Albert Agustí
Albert Coderch

La selecció masculina va inciar la competició el passat 16 de juliol, guanyant a la selecció d'Israel del Ohalo Aca College per 21 a 8, al segon partit contra la Universitat d'Oporto també van obtenir una victòria per 17 a 10.
El tercer i darrer partit de la primera jornada també el van superar per un ajustat 19 a 17 contra la selecció de Croàcia.

A la següent jornada, van disputar un decisiu partit contra la selecció d'Alemanya que van perdre per 13 a 16, quedant segons de grup, i guanyant el partit del vespre contra Hongria per 14 a 12.

A la tercera jornada els nois de la UdG es jugaven els quarts de final contra la la Universitat de Pecs, superant la fase per un clar 20 a 9. A la semifinal no van poder amb la selecció de Lituania, perdent per només un punt, 20 a 21. A la lluita per la medalla de bronze, la selecció va tornar a perdre per la mínima davant la selecció truca, en concret 18 a 19.

Tornen cap a Girona amb un fantàstic quart lloc al Campionat Europeu Universitari! MOLTES FELICITATS!!