Escola Politècnica Superior

Cursos bàsics

En funció del Grau al que t'has matriculat els cursos bàsics que has de seguir són els següents:

Cursos bàsics
GRAU Matemàtiques Física Química
G. E. Mecànica X X X
G. E. Química X X X
G. E. E. I. Automàtica X X X
Doble GEE-GEEIA X X X
G. E. T. Industrials X X X (2n curs)
G. E. Agroalimentària X X  X
G. Arquitectura X X
G. A. Tècnica X X
GINSA X X X
G. E. Informàtica X X
G. D. D. Videojocs X X

Des de la Politècnica volem incidir molt en la importància del seguiment d’aquests cursos. Al setembre, i prèviament a l’inici del curs acadèmic, tenen lloc les classes presencials intensives associades a aquests cursos on els professors responsables incideixen en aquells continguts considerats clau. Cada curs bàsic consta de 10 hores de classes presencials abans de l'inici del curs i alguns d'ells es prolonguen al llarg del primer semestre. Per assistir a un curs bàsic no cal apuntar-se enlloc, simplement has d'assistir a l'aula indicada dins l'horari en que està programat.

Cursos bàsics de Física, Química i Matemàtiques (del 4 al 15 de setembre 2017).

Obert

Els cursos bàsics es fonamenten en l'autoaprenentatge, es realitzen sessions de consolidació del 4 al 15 de setembre.

imatge cursos bàsics 17_18

L'accés és obert a tots els alumnes matriculats de primer curs.
Podeu resoldre dubtes concrets amb els responsables Química: felix.carrasco@udg.edu, Física: jesus.planella@udg.edu i Matemàtiques: jordi.poch@udg.edu .

Les sessions presencials dels cursos bàsics de química, física i matemàtiques es realitzen del 4 al 15 de setembre