Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Escola Politècnica Superior

Cursos bàsics

Estudiants

Informació

En funció del Grau al que t'has matriculat els cursos bàsics que has de seguir són els següents:

CURSOS BÀSICS
Matemàtiques Física Química Dibuix
Enginyeria Mecànica X X X X
Enginyeria Química X X X X
Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica X X X X
Enginyeria Elèctrica X X X X
Enginyeria en Tecnologies Industrials X X X X
Doble titulació GEE-GEEIA X X X X
Doble titulació GETI-ADE X X 2n curs 2n curs
Enginyeria Biomèdica X X X
Enginyeria Agroalimentària X X X X
Innovació i Seguretat Alimentària X X X
Estudis d'Arquitectura X X   X
Arquitectura Tècnica i Edificació X X   X
Enginyeria Informàtica X X
Disseny i Desenvolupament de Videojocs X X   X

Des de la Politècnica volem incidir molt en la importància del seguiment d’aquests cursos. Al setembre, i prèviament a l’inici del curs acadèmic, tenen lloc les classes presencials intensives associades a aquests cursos on els professors responsables incideixen en aquells continguts considerats clau. Donada l'excepcionalitat d'aquest curs, les classes es faran en format virtual. Cada curs bàsic constarà de 16 hores de classes virtuals abans de l'inici del curs. Per assistir a un curs bàsic no cal apuntar-se enlloc. Només cal accedir al moodle d'aquests cursos on hi trobareu l'enllaç on es faran les classes virtuals dins l'horari en que estan programats.

Cursos bàsics de Física, Química, Matemàtiques i Dibuix (de l'1 al 10 de setembre de 2021) sessions virtuals. Obert

Els cursos bàsics es fonamenten en l'autoaprenentatge, es realitzen sessions de consolidació de l'1 al 10 de setembre.

L'accés és obert a tots els alumnes matriculats de primer curs.

Donada l'excepcionalitat d'aquest curs, les classes es faran en format virtual mitjançant la plataforma Blackboard Collaborate, l'enllaç el trobareu en el MOODLE d'aquests cursos.

Horari cursos bàsics virtuals curs 2021-2022
De l'1 al 10 de setembre

Dimecres 1 Dijous 2 Divendres 3
9-11     Matemàtiques Química Matemàtiques
11-13     Física Dibuix Física
15-17     Química Matemàtiques Química
17-19     Dibuix Física Dibuix

Dilluns 6 Dimarts 7 Dimecres 8 Dijous 9 Divendres 10
9-11 Química Matemàtiques Química Matemàtiques Química
11-13 Dibuix Física Dibuix Física Dibuix
15-17 Matemàtiques Química Matemàtiques Química Matemàtiques
17-19 Física Dibuix Física Dibuix Física

Descarregueu l'horari de cursos bàsics 2021-2022 (setembre) en format pdf

Podeu resoldre dubtes concrets amb els responsables:

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.