Escola Politècnica Superior

El projecte FEMenGIN a la FIRST LEGO League

El projecte FEMenGIN ha estat present a la FIRST LEGO League (FLL) celebrada a la Universitat de Girona (UdG) el passat dissabte 27 de gener.

El projecte FEMenGIN ha estat present a les jornades de la FIRST LEGO League (FLL) celebrats aquest dissabte a l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona (UdG). Aquesta celebració ha permès aprofitar sinèrgies entre els dos projectes, i és que si bé un dels objectius de la FLL és el de contribuir a la creació de vocacions científiques i tecnològiques, el principal objectiu del projecte FEMenGIN és el de promoure els estudis d’Enginyeria entre les estudiants femenines.

A l’estand de FEMenGIN els pares, alumnes i mestres dels diferents instituts van poder conèixer el projecte, intercanviar opinions i respondre una enquesta que servirà per analitzar quin paper té l’entorn (professors, pares,...) de les alumnes de secundària davant la possible decisió d’iniciar estudis d’Enginyeria. Les dades recollides formaran part d’un estudi de diagnosi més ampli, el resultats del qual, un cop finalitzat, FEMenGIN compartirà a tota la societat.