Escola Politècnica Superior

Sessions de benvinguda per estudiants de primer del curs 2020-21

El divendres dia 18 de setembre de 11h a 11:20h, es farà una sessió de benvinguda a càrrec de la Directora de l’Escola, Maria Àngels Pelach, mitjançant la plataforma google meet A continuació, a les 11:30h es faran les sessions específiques de cada grau amb el coordinador de l'estudi corresponent.

Presentació de benvinguda

El divendres dia 18 de setembre d'11h a 11:20h, es farà una sessió de benvinguda a càrrec de la Directora de l’Escola, Maria Àngels Pelach, mitjançant la plataforma google meet.

Degut a la previsió d'un alt nombre d'assistents es realitzaran tres sessions paral·leles organitzades segons el cognom de l'estudiant:

Sessió paral·lela 1 (cognoms entre les lletres A i H, ambdues incloses): meet.google.com/mmj-dfrj-kgj

Sessió paral·lela 2 (cognoms entre la lletres I i P, ambdues incloses): meet.google.com/jwb-umsc-yso

Sessió paral·lela 3 (cognoms entre la lletres Q i Z, ambdues incloses): meet.google.com/nvt-bfeo-wvu

A continuació, a les 11:30h es faran les sessions específiques de cada grau, a excepció del Grau en Enginyeria Química* que començarà a les 12h, amb el coordinador de l'estudi corresponent.

Podeu trobar l'enllaç per cadascun dels graus a la taula següent:

Estudi

meet.google.com/grf-juyd-hnh

Grau en Innovació i Seguretat Alimentària

meet.google.com/tmw-qitg-xvg

Doble grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials i Administració i Direcció d’Empreses

meet.google.com/jwr-dhhp-ukm

Doble grau en Enginyeria Electrónica Industrial i Automàtica i