Escola Politècnica Superior

Ariadna Manresa, rep el “Premi a la creativitat per a joves” al TFM dels EIC

L' Associació / Col·legi Oficial d’Enginyers Industrials de Catalunya durant la Diada dels Enginyers, el passat mes de juny, va premiar a una alumna de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona, pel seu projecte final de Màster en Enginyeria Industrial.

Els Enginyers Industrials de Catalunya (EIC) amb el seu objectiu de premiar l’excel·lència dels Enginyers durant tota la trajectòria professional i formativa, en diferents àmbits, ho reflexa a la festa anual de la professió. Enguany el “Premi a la Creativitat per a joves” ha estat per l’alumna de Màster en Enginyeria Industrial de l’Escola Politècnica Superior de la UdG, Ariadna Manresa Fernández.

El projecte final del màster anomenat ”Processat de poli(àcid làctic) (PLA) i poli(E-caprolactona) (PCL) amb la tecnologia USM” i dirigit per professors dels departaments d’enginyeria mecànica i de la construcció industrial (EMCI), Inès Ferrer, i el departament d’enginyeria química, agrària i tecnologia Agroalimentaria (EQATA), José Alberto Méndez, també va estar premiat per la Demarcació de Girona del Col·legi amb una dotació de 900€.

El “Premi a la creativitat per a joves” a diferents projectes final de Màster de les 7 Escoles on s’imparteix els màsters d’Enginyeria de l’àmbit industrial, a més del guardó, consisteix enguany en un viatge per visitar el gran experiment científic de gran escala de l’ITER a França que tindrà lloc el dia 21 d’octubre.

23 d'octubre: Com ha anat el viatge a l'ITER?   visualitzeu la noticia