Escola Politècnica Superior

Els professionals informàtics assessoren per la inserció laboral als futurs enginyers informàtics

El Col.legi Oficial d'Enginyeria Tècnica en Informàtica de Catalunya va oferir una sessió sobre inserció laboral en el sector, emmarcada dins el conveni de col·laboració signat entre UdG i COETIC-COEINF

El passat dilluns 29 d’abril a l’EPS els alumnes del Grau en Enginyeria Informàtica de l’EPS van aprofitar l’experiència dels professionals tecnològics que els van assessorar per introduir-se en el món laboral,  donant pautes per ajudar a orientar i preparar les entrevistes de treball amb la xerrada titulada "Programant entrevistes i treballant al sector IT”

El COETIC ha ofert aquesta xerrada emmarcada dins les actuacions del conveni de col·laboració que s'ha signat amb els col.legis professionals de l’àmbit informàtic.

El ponent, Marc Cortada,  és titulat en informàtica i fa 15 anys que exerceix professionalment en el sector tecnològic. Actualment ho fa a ING Bèlgica com a software engineer. Al llarg la seva trajectòria professional s'hi ha dedicat en empreses de diferent abast i recorregut: oficina tècnica de producte, consultoria de client, start-up, mitjana empresa i gran empresa. Tot i que habitualment ha estat involucrat en qüestions tècniques, ha tingut també l'oportunitat de liderar determinats projectes.

Els participants han valorat la sessió molt positivament. Així mateix s’espera que es puguin programar noves activitats emmarcades dins el conveni de col·laboració,  per les següents promocions d’estudiants.