Escola Politècnica Superior

La Politècnica inaugura el curs acadèmic a l'entorn de l'Enginyeria Biomèdica

Alícia Casals va parlar de l'Enginyeria Biomèdica al servei de la salut, en un mateix acte on es va reconèixer el "Talent" que entra i el "Talent" que surt de la Universitat, així com el personal docent que s'ha jubilat durant aquest curs.

Girona, 11 d'octubre de 2018. Ahir a les 6 de la tarda a la Sala d'Actes de l'Escola Politècnica Superior, va tenir lloc l'acte d'inauguració del curs acadèmic 2018-2019. La conferència inaugural "Enginyeria Biomèdica: l'enginyeria al servei de la salut" va anar a càrrec d'Alicia Casals, catedràtica d'arquitectura i tecnologia de computadors de la UPC.

L'acte va comptar amb el rector de la UdG, Quim Salvi; la directora de l'EPS, Maria Àngels Pèlach; la presidenta del Consell Social de la UdG, Rosa Núria Aleixandre; i Abel Paulet, secretari del Patronat Politècnica.

En el decurs de l'acte es va fer el reconeixement de l'activitat acadèmica als docents i personal d'administració i serveis que s'han jubilat el curs 2017-2018  i a les persones que han dedicat més de 25 anys de servei a la Politècnica.

Així mateix, els representats dels col·legis professionals van lliurà els diplomes als guanyadors dels premis extraordinaris 2016-2017 unint-se al reconeixement amb un obsequi, així com de part del Col.legi d'Enginyers Industrials de Catalunya de la demarcació de Girona van premiar als millors treballs de final del grau en tecnologies industrials a la Clàudia Carabellido i al Màster en enginyeria industrial a l’Ariadna Masferrer.

Finalment, el director de banca d'institucions de CaixaBank a Girona, Bernat Rubio, juntament amb el representant del Patronat Politècnica, Abel Paulet,  van fer el lliurament dels premis TALENT, que reconeixen els estudiants de nou accés amb millor nota. El premi consisteix en una aportació econòmica equivalent als costos de la matrícula de primer curs.

Els estudiants que van rebre els premis TALENT són:

Martí Brugué (doble titulació Enginyeria i Tecnologies Industrials i Administració i Direcció d'Empreses); Gerard Cornellà (Enginyeria Biomèdica); Robin Cruz (Enginyeria i Tecnologies Industrials); David Esteba (doble titulació en Enginyeria i Tecnologies Industrials i Administració i Direcció d'Empreses); Xavier Huix (doble titulació en Enginyeria i Tecnologies Industrials i Administració i Direcció d'Empreses); Daniel Moreno (Enginyeria Química); Eduard Nierga (Enginyeria i Tecnologies Industrials); David Pérez (Enginyeria Informàtica); David Pilsà (Enginyeria i Tecnologies Industrials); Adrià Quintana (doble titulació en Enginyeria i Tecnologies Industrials i Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica); Dídac Saragossa (Disseny i Desenvolupament de Videojocs) i Ivet Terricabras (Aquitectura).

Els estudiants que van rebre els premis extraordinaris de titulació són:

Andreu Del Rio i Vilatge (Grau en Estudis d'Arquitectura), David Morillas Padilla (Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació), Franc Massaneda i Feliu (Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica), Alberto Tur Mora (Grau en Enginyeria Elèctrica), Arnold Ivanov (Grau en Enginyeria Mecànica), Marc Gil Jou (Grau en Enginyeria Química), Pol Quintana Gabàs (Grau en Enginyeria Agroalimentària), Ramón Viñas Torné (Grau en Enginyeria Informàtica), Genís Busquets i Arpa (Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials)

El Personal Docent i Investigador jubilats el curs 2017-2018 són:

La Dra. Vera Pawlowsky Glahn, i amb més de 25 anys de servei a la Politècnica: el Dr. Josep M. Humet Coderch, Sr. Antoni Martorano Gomis, Dr. Josep Puig Serramitja, Sr. Emili Sagrera Busquets, Dr. Joan Antoni Sellarès Chiva i el Dr. Joaquim Velayos Solé.

La Sra. Marissa Planellas Guàrdia jubilada aquest mateix curs era Personal d’administració i serveis.

Es pot consultar el vídeo de l'acte al canal youtube de l'Escola

I properament el vídeo resum i les fotos.