Escola Politècnica Superior

La Politècnica i "REBUILD: construeix i rehabilita" signen un acord en benefici del col.lectiu UdG

L’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona signa un acord amb "REBUILD: construeix i rehabilita" per oferir als alumnes, exalumnes i professorat descomptes especials per a participar en la Fira d’innovació en el sector de l’edificació del 26 al 28 de setembre de 2018 a Barcelona.

Amb l’objectiu de facilitar la immersió en el sector de l'edificaicó als alumnes de la Politècnica del sector de la construcció (Arquitectura Tècnica en l’Edificació i en Arquitectura), s’ha signat l’acord on REBUILD ofereix el  “Business Pass”  gratuït i el 50% de descompte en el Premium VIP per alumnes, exalumnes i professorat de la Politècnica indicant a la inscripció REBUDG.

REBUILD (www.rebuildexpo.com)  és el nou esdeveniment boutique en la confluència amb la innovació de materials, el disseny, la tecnologia i la sostenibilitat en l’edificació que es celebra del 26 al 28 de setembre a Barcelona.

Talent Marketplace

Dins el congrés s’ha organitzat el “Talent Marketplace” on es reuniran directors de recursos humans (RRHH) de les noves promotores que actualment estan treballant a tot l’estat juntament amb estudiants del Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, Grau en estudis d’Arquitectura i Màster en Arquitectura, preferiblement d’últim curs, però també està obert als altres cursos.

Showroom, congrés nacional

Podràs descobrir les últimes tendències innovacions per impulsar els teus projectes i reformes a una nova dimensió en un showroom amb més de 200 firmes i el Congrés Nacional d’arquitectura avançada i construcció 4.0 amb més de 250 experts internacionals i verticals per a cada segment del sector.

Temàtiques del congrés

BIM, Eficiència energètica, Arquitectura avançada, Disseny, construcció 4.0, Domòtica, Smart Lighting, 3D Printing, Proptech, Buildtech, Interiorisme, Nous Materials, Construcció en fusta, Passivhaus, Estratègia i Construcció sostenible, ...

La Universitat de Girona t’invita a REBUILD 2018 i el CONGRES NACIONAL D’ARQUITECTURA AVANÇADA i CONSTRUCCIÓN 4.0.

Utilitza el codi REBUDG i aconsegueix la teva entrada Business Pass gratis i un 50% de descompte en la Premium VIP Pass

3 tipus de passis

Beneficis de cada pase: https://www.rebuildexpo.com/visitar/tickets-y-beneficios/

Registre de visitants:  https://tickets.rebuildexpo.com/