Escola Politècnica Superior

El Patronat de la Politècnica de Girona premia el talent dels estudiants de la Politècnica

• En la 23ª Edició del Premis Patronat Projectes final de Carrera el Patronat Politècnica atorga 35.950 € en diferents premis i beques als alumnes amb més talent de la Politècnica. • Més de 200 assistents van voler acompanyar als premiats i escoltar la conferència “Girona ciutat universitària, Girona ciutat innovadora” de la il•lustríssima Sra. Marta Madrenas, alcaldessa de Girona .

Girona, 12 de juliol de 2018. El president del Patronat de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona, el Sr. Jaume Juher, el Sr. Quim Salvi, rector de la Universitat de Girona, la Sra. Marta Madrenas, alcaldessa de Girona, la Sra. Rosa Núria Aleixandre, presidenta del Consell Social de la UdG, el Sr. Abel Paulet, secretari del Patronat Politècnica i la directora de la Politècnica de la Universitat de Girona, la Sra. Mª Àngels Pèlach van presidir ahir l’entrega dels prestigiosos Premis Patronat en la seva 23ª Edició. L’acte va tenir lloc en una sala d’actes de la Politècnica a vessar, amb més de 200 assistents majoritàriament empresaris, professorat i estudiants,  que van voler acompanyar als premiats i escoltar la conferència “Girona ciutat universitària, Girona ciutat innovadora” de la il·lustríssima alcaldessa de Girona.

Una nova edició on es pretén reconèixer els millors projectes fi de grau de cada una de les titulacions que s'imparteixen a la Politècnica. Cadascun del premis té una dotació de 600 euros. Paral·lelament en les darreres edicions, s’ofereix un premi únic, dotat també amb 600 euros, al projecte amb major grau d’aplicabilitat pràctica entre els presentats. El Jurat estarà constituït pels membres del Consell Executiu del Patronat i compta sempre amb l’assessorament de tècnics especialitzats de reconeguda vàlua. Durant l’acte s’entreguen dues beques Josep Maria Ginés i Pous dotades amb 14.000 € cada una per cursar estudis de postgrau als millors estudiants de la Politècnica. L’acte va comptar amb la presència de diferents representants del món institucional, educatiu i empresarial.

Actualment el Patronat consta de 124 membres amb 14 noves incorporacions en el darrer any. Un Patronat que destina més de 300.000€ a fomentar la relació universitat-empresa, premiant el talent dels estudiants i la transferència de tecnologia, i que conjuntament amb la Diputació de Girona i el Consell Social de la Universitat de Girona finança un director tècnic que acosta a les empreses del territori els serveis i activitats universitàries que poden ser del seu interès. Recentment el Patronat, seguint amb la voluntat d’atraure talent als estudis tècnics, ha incorporat una tècnica d’atracció de talent, encarregada de potenciar la relació entre la Politècnica i els centres de secundària.

L'Escola Politècnica Superior (EPS) és el centre de la tecnologia, l'enginyeria i l'arquitectura de la Universitat de Girona. Disposa de l'entorn acadèmic necessari per adquirir i desenvolupar amb excel·lència les habilitats professionals que es requereixen per a poder entrar en el mercat laboral o en el món de la recerca.

LLista de premiats

Video resum de l'acte