Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar
Identificació

Escola Politècnica Superior

Santi Rodríguez: Primer premi nacional de carrera amb el Grau Enginyeria en Tecnologies Industrials

El millor expedient acadèmic de GETI del curs 2015-2016 a nivell estatal és un titulat de l’Escola Politècnica Superior. El Ministerio de Universidades concedeix 3.300€ al 1er premi de cada Grau, a més del reconeixement acadèmic.

El Ministerio de Universidades concedeix anualment els Premis Nacionals de Fi de Carrera d’Educació Universitària als millors expedients acadèmics per a cada titulació que es realitza dins l'àmbit nacional, el passat 15 d'octubre es va publicar la resolució dels millors estudiants titulats del curs 2015-2016, convocatòria del 28 d’octubre de 2019.

Dels Graus de la Universitat de Girona titulats el 2015-2016 es varen presentar 8 candidats i d'aquests han obtingut el premi 4 aspirants, tots ells han obtingut el 1r premi en els seus respectius àmbits;  aquesta distinció queda registrada en el seu expedient acadèmic i en el SET a més els primers premis equivalen a una dotació de 3.300€ que rebran els premiats.

En Santi Rodríguez Lorente, va finalitzar el Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials a l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona el curs 2015-2016, també va rebre el Premi extraordinari de titulació de l’Escola Politècnica Superior va recollir el diploma durant l’acte d’Inauguració de curs de l’EPS 2017-2018.

Els altres premiats en la mateixa edició de la Universitat de Girona han sigut: La Cristina Rius Marsillach, en el Grau en Mestra d’Educació Infantil, en David Ros Homs en el Grau en Criminologia i la Carme Trull Oliva en el Grau en Educació Social.

Premis a l’excel·lència
El Ministerio de Universidades ha concedit els “Premios Nacionales de Fin de Carrera de Educació Unversitaria” del curs acadèmic 2015-2016 a 57 primers premis amb una dotació de 3.300,-€, 54 segons premis amb una dotació de 2.650,- i 51 tercers premis amb una dotació de 2.200,-€ a cadascun dels titulats premiats.

Amb orgull
L’Escola Politècnica Superior,  li transmet l'orgull que sent i l’enhorabona per el reconeixement estatal que ha tingut del seu expedient acadèmic a la nostra Universitat, el treball, l’esforç i la constància són valors que tenen el seu fruit i tots els reconeixements són gratificants.
Felicitats Santi!