Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar
Identificació

Escola Politècnica Superior

El Nadal a l'EPS; missatge de la Directora de la Politècnica.

Missatge de la Directora de l'EPS, Dra. M. Àngels Pèlach, en nom de tot l'equip de direcció.

Benvolgudes, Benvolguts,

D’aquí pocs dies tanquem la celebració dels 45 anys d’existència de la Politècnica amb l’esperança dels temps que han d’arribar i amb la il·lusió del camí que queda per recórrer i ho fem esbombant aquestes paraules de Matt Mullenweg “La tecnologia és millor quan uneix les persones” perquè hi creiem fermament.

L'equip de direcció de l'Escola volem desitjar-vos bones festes i molta sort pel 2020.

Per gentilesa del grup de recerca ÈXIT i de personal del departament d’Enginyeria Elèctrica, Electrònica i Automàtica, del 16 al 23 de desembre quan es faci de nit, es realitzarà una projecció làser de motius nadalencs a la façana de l'edifici P-1 i a l’entrada principal del P-1 gaudirem d’un muntatge d’arbre de nadal lluminós,  dissenyat pel mateix grup.

Molt bones festes!!

L’equip de direcció de l’EPS