Escola Politècnica Superior

Estudia un grau a la Politècnica

La Politècnica, centre de la tecnologia, l'enginyeria i l'arquitectura de laUniversitat de Girona, gaudeix d'un bon prestigi acadèmic i és pionera en dobles titulacions i màsters innovadors. Té l'entorn acadèmic necessari per adquirir i desenvolupar amb excel·lència les habilitats professionals que es requereixen avui dia, en un campus integrat amb tots els serveis residencials i de la vida universitària, i amb connexió directa en recerca, transferència i polítiques d'inserció laboral amb les empreses més dinàmiques i innovadores del país.

Els àmbits de l'enginyeria, la tecnologia i l'arquitectura són dels més prestigiats per la seva contribució al progrés, el benestar i l'avenç de la nostra societat. Els seus professionals són dels més ben retribuïts i tenen un percentatge més elevat d'estabilitat laboral (contractació fixa) entre les diferents àrees disciplinàries segons l'informe d'inserció laboral elaborat per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) del 2011.

Actualment, el sector industrial  i el sector agroalimentari són un referent dins l'economia catalana, i són objecte de programes d'impuls (com ara Europa 2020 ) per part del govern de la Generalitat de Catalunya.

Perquè estudiar a la Politècnica de la UdG?

L'enginyer i l'arquitecte tenen una gran varietat de sortides professionals: càrrecs tècnics o de gestió en empreses de diferents àmbits (industrial, agroalimentari, informàtic i de l'edificació), control de processos i qualitat, administració pública, etc.

A l'Escola Politècnica Superior de la UdG:

• Oferim 11 estudis de grau i dues dobles titulacions, en les quals som pioners.
    Informació en pdf.
  • Els estudis tenen l'opció de completar-se amb estades en l'entorn laboral , una oportunitat de contactar amb el món laboral, amb algunes de les empreses més dinàmiques i innovadores del país, abans de finalitzar els estudis.
  • Oferim estudis amb atribucions professionals amb possibilitat d'especialització a través de màsters innovadors i programes de doctorat.
  • La seva situació, en un campus integrat, amb tots els serveis i instal·lacions permet gaudir al màxim de la vida universitària.
  • Som una escola amb uns 2400 estudiants, 340 professors i 125 membres del personal de serveis. Les nostres dimensions ens permeten donar un contacte proper entre el professorat i els alumnes, amb grups de mida reduïda.
  • Tenim un Patronat amb més de 70 empreses dels diferents sectors industrials, que impulsa activitats i ajuts tant per a estudiants (amb beques per completar estudis a l'estranger, premis als millors treballs de final de grau, etc.) com per a la innovació docent, o altres activitats que permeten enfortir els lligams entre la Politècnica i l'empresa.
  • La localització és privilegiada, a una passejada del centre de la ciutat de Girona, ciutat universitària amb grans ofertes culturals, formatives i d'oci, ben connectada amb les comarques gironines i les de Barcelona, com ara el Vallès, el Maresme i Osona.

Al web de l'Escola trobaràs més informació sobre beques i ajuts per als estudis de grau,els departaments i professora També pots consultar el llibret La Politècnica en xifres 2015.