Escola de Doctorat

Ajut Matrícula Crèdits de Formació Complementària Obligatòria en Programes de Doctorat

Adreçat per als estudiants de doctorat que tenen el requeriment de superar 2 ECTS de formació complementària (Són aquells que van iniciar un dels programes de doctorat propis o interuniversitaris coordinats per la UdG a partir del curs 2017-2018. S’han de superar al llarg dels estudis de doctorat, abans de presentar la tesi doctoral).

La UdG convoca en aquest curs 2019-2020 ajuts per a la matrícula dels cursos de formació complementària de doctorat. L’ajut es limita a l’import dels 2 ECTS obligatoris matriculats per primera vegada.

Poden beneficiar-se d’aquest ajut els estudiants que es matriculin de crèdits de formació complementària si estan en un programa /itinerari que els requereixi prèviament a la defensa de la tesi.

La presentació de sol·licituds es fa conjuntament a la de matrícula en l’aplicació informàtica d’automatrícula.

Per sol·licitar l’ajut cal triar el tipus de matrícula Sol·licitud Ajut Crèdits Formació Complementària. Només els estudiants que tenen el requeriment dels cursos de formació i no han matriculat els crèdits corresponents podran fer-ho.

Els estudiants membres de FN de 3 fills o de 4 o 5 poden sol·licitar l’ajut marcant el tipus de matrícula combinat. Així mateix, els becaris FPU o FI també podran sol·licitar l’ajut amb el tipus de matricula combinat corresponent.

La liquidació de matrícula no contemplarà els preus corresponents als crèdits de cap mena. La resolució corresponent determinarà si tots els crèdits matriculats són susceptibles d’aplicació de l’ajut i provocarà l’actualització de les matrícules afectades.

Així doncs, com que l’ajut només cobreix els dos primers crèdits matriculats, si un estudiant ja hagués matriculat un crèdit d’aquesta mena el curs passat, se li atorgarà l’ajut per al crèdit restant i s’actualitzarà  la matrícula amb l’import corresponent al crèdit no bonificat.