Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar
Identificació

Escola de Doctorat

El concepte “Deep Tech” fa referència a aquella tecnologia exigent, trencadora, sovint basada en la recerca, no pas fàcil de desenvolupar i amb el conseqüent risc, però que pot tenir un gran impacte en la vida de les persones. La Deep Tech suposa el trasllat de molts dels resultats de la recerca pública al mercat i a la societat.

Si la teva recerca prèvia es troba en els camps de, per exemple, la biotecnologia, la biomedicina, la intel·ligència artificial, la robòtica, els nous materials, la fotònica, l’electrònica, la imatge mèdica, etc., i si tens ganes d’emprendre, aquest és el teu programa!

El programa és allò que s’anomena una pre-acceleradora de projectes de creació d’empreses basats en la recerca. El programa, amb un enfoc formatiu però pràctic, consta de 30 càpsules formatives de 2 hores de durada en les quals es facilitaran eines per aprendre a comercialitzar les tecnologies o resultats de recerca sorgits durant el doctorat. Pel programa hi passaran, com a ponents, emprenedors tecnològics, inversors, responsables d’acceleradores, mentors i tutors d’startups, creadors de tecnologia... Serà un punt de trobada de talent investigador i emprenedor.

• Beneficiaris: El programa s’adreça a un màxim de 15 persones dels programes de l’Escola de Doctorat de la Universitat de Girona que hagin llegit recentment la seva tesis o que estiguin a punt de fer-ho. Més en concret, persones que hagin defensat la seva tesi doctoral en el període (aproximat) que va des de l’octubre de 2019 fins a l’octubre de 2020 o que pensin defensar-la en algun moment abans de finals de 2021. Participa-hi!
  • Cost: Programa gratuït.
  • Durada: 60 hores, distribuïdes en càpsules de 2 hores, al llarg de tres mesos.
  • Inici: 15 d’octubre de 2020.

Més Informació i inscripcions: Ferran Lázaro -  valoritzacio@udg.edu