Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar
Identificació

Escola de Doctorat

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi) organitza, juntament amb dotze universitats catalanes, amb el suport de la Generalitat de Catalunya i amb la col·laboració de Movistar Centre, la tercera edició del concurs “Presenta la teva tesi en 4 minuts”.
L’objectiu és plantejar als estudiants de doctorat, de qualsevol disciplina, el repte d’explicar la seva recerca durant un temps màxim de 4 minuts amb un llenguatge senzill i fàcilment comprensible, per a un públic general. Cada Universitat ha d’escollir un representant.
Per triar el/la representant de la UdG, aquest any ho farem amb una única fase en la que els participants faran una presentació de 4 minuts seguint les regles generals del concurs. Per les circumstàncies generades per la COVID-19, aquest any el concurs es farà per videoconferència el dia 30 d’abril de 2020 a les 16h.
Tothom que vulgui participar en la videoconferència com a públic ho haurà de demanar abans del 28 d’abril enviant un e-mail a l’adreça comissio.doctorat@udg.edu. A les trenta primeres persones que sol·licitin participar com a públic se’ls enviarà l’enllaç a la videoconferència. Es posa un límit per evitar saturar les comunicacions.