Anar al contingut (clic a Intro)
Tancar
Identificació

Escola de Doctorat

ESCOLA DE DOCTORAT. EMERGÈNCIA COVID-19

En aplicació del Reial Decret 463/2020, de 14 de març, tots els terminis relacionats amb la gestió administrativa de les tesis doctorals (revisió, dipòsit, defensa...) queden suspesos. En particular, el termini de dipòsit de la tesi s’allargarà d’ofici a tots els doctorands el període que duri l’estat d’alarma.

Un cop passat el període de confinament i tenint en compte els efectes de tot tipus del coronavirus COVID-19 que poden dificultar el seguiment del doctorat per haver d'atendre familiars malalts o en el cas dels doctorands que també són professionals sanitaris haver d’atendre als afectats, recordem la possibilitat de sol·licitar baixes temporals del doctorat per motius de salut, amb un document explicant la vostra situació, i la data d'inici i fi de la baixa que considereu necessàries. Heu d'anar a “la meva UdG”, dins de l’expedient, apartat “tràmits”, “Baixa mèdica temporal del programa de doctorat”. La data límit de dipòsit de la tesi s'allargarà d'acord amb la durada de la baixa. Aquesta baixa no s’ha de sol·licitar durant el període de confinament, perquè el termini de dipòsit de la tesi ja està suspès durant aquest període, però sí que es pot demanar un cop s’hagi acabat l’estat d’alarma. En el cas que un doctorand que gaudeixi d’un ajut de doctorat vulgui demanar una baixa, és molt important que primer consulti a l’OITT (recercaoitt@udg.edu) quina afectació pot tenir en el seu ajut la sol·licitud d’una baixa temporal.

Mentre duri l’estat d’alarma es suspenen totes les defenses de tesi que estaven programades pels propers mesos. Quan sigui possible i es pugui fer amb seguretat, es reprogramaran les defenses de totes les tesis que s’havien previst defensar durant aquest període de suspensió. Tanmateix, s’ha elaborat un document que es portarà a aprovació en el proper Consell de Govern per permetre la defensa de la tesi doctoral per videoconferència sempre que hi hagi una raó que justifiqui la urgència de la defensa i únicament mentre duri l’estat d’alarma. Es preveu que a partir de principis de maig es puguin defensar tesis per videoconferència.

Durant aquest període de confinament, l’Escola de doctorat romandrà tancada, però es podrà continuar fent gestions amb l’aplicatiu de tràmits de “la meva UdG”. Amb l’excepció del dipòsit de la tesi, la resta de tràmits ja es poden fer online. El personal del servei informàtic està treballant per posar a punt la possibilitat de dipositar la tesi online. L’administració de l’Escola continuarà funcionant i per tant es respondran els dubtes o qüestions que envieu a l’adreça sec.edoctorat@udg.edu.