Departament de Pedagogia

Perfil especialitzat en  Pedagogia Social- Animació Sociocultural

La docència a cobrir requereix un perfil docent especialitzat tant en la intervenció socioeducativa en l’àmbit comunitari, l’animació sociocultural, els processos participatius i la intervenció amb joves, com en el treball de competències transversals dels educadors socials. En concret s’hauran d’impartir continguts en mòduls com: Disseny de projectes i estratègies bàsiques per l’acció socioeducativa, Joventut i territori, l’Aprenentatge de l’estudiant universitari i tutorització de pràcticums i TFG vinculats amb aquestes temàtiques.

Les línies de recerca s’han d’emmarcar en l'anàlisi, l’avaluació i l’estudi de programes i polítiques municipals de l'àmbit sociocultural, juvenil i educatiu.

----------------------------------------------------

Social Pedagogy-Sociocultural Animation specialized profile

The teaching position to be filled requires a candidate with a specialized profile and experience in socio-educational intervention at the community level, sociocultural animation, participatory processes and interventions with young people, as well as in the general competencies taught by social educators. Specific requirements include teaching in modules such as: Design of projects and basic strategies for socio-educational action, Youth and territory and University students'learning, and supervision of Practical placements and Final Degreees Projects related to these topics.

The lines of research must be defined in terms of the analysis, evaluation and study of sociocultural, juvenile and education programmes and policies at the municipal level.