Departament d'Organització, Gestió Empresarial i Disseny de Producte

Tenure-eligible lecturer. Reference: UdG-LE-7118

In the framework of the Serra Hunter Programme’s second call for 2018 a position of Tenure-eligible lecturer in the area of Tourism is announced.

La plaça està convocada per a fer docència principalment a la Facultat de Turisme i recerca dins el grup de recerca Organizational Networks, Innovation and Tourism (ONIT) dins l'Institut de Recerca en Turisme (INSETUR). Els tòpics combinats de recerca i docència als que s'espera que la persona que ocupi la plaça doni resposta són els següents:

• Xarxes i governança – Networks and governance.
  • Turisme transfronterer – Cross-border Tourism.
  • Habilitats directives – Management skills.
  • Gestió de les destinacions turístiques – Tourism destination management.

Les assignatures que es preveu vincular a la plaça són:  Management skills (Anglès) / Habilidades Directivas (Castellà) / Partnerships and Network Management (Anglès) / Redes y Gobernanza (Castellà).

Degut a l'activitat actual del grup de recerca, es pretén que la persona a incorporar pugui aportar coneixement en la gestió de projectes de transferència de coneixement i en la redacció i preparació de propostes per a projectes competitius.

Tota la informació referida a aquesta convocatòria es troba al web del Pla Serra Hunter: http://serrahunter.gencat.cat

----------------------------------------------

The candidate to be selected will have to assume research and teaching duties related to the Faculty of Tourism, and doing research within the Organizational Networks, Innovation and Tourism (ONIT) research group, which is included in the Tourism Research Institute (Insetur). The main topics that this position addresses are the following ones:

• Xarxes i governança – Networks and governance.
  • Turisme transfronterer – Cross-border Tourism.
  • Habilitats directives – Management skills.
  • Gestió de les destinacions turístiques – Tourism destination management.

The lecturing subjects that will be linked to this job position are: Management skills (delivered in English) / Habilidades Directivas (delivered in Spanish) / Partnerships and Network Management (delivered in English) / Redes y Gobernanza (delivered in Spanish).

In additon, due to the actual activity of the research group the person to integrate should be bringing Knwoledge in transfer project management and in Writing and preparing proposals for competitive funding projects in English, Catalan and Spanish.

All the information relative to the call is available on the Serra Hunter Programme website: http://serrahunter.gencat.cat/en/