Departament d'Història i d'Història de l'Art

Dr. Joaquim Nadal Farreras, investit Doctor Honoris Causa per la Universitat de Perpinyà Via Domitia

El dimecres dia 10 d'abril de 2019, la Universitat de Perpinyà Via Domitia ha atorgat el diploma Honoris Causa al professor de la UdG Dr.Joaquim Nadal Farreras

El Dr.  Joaquim Nadal, catedràtic emèrit de la Universitat de Girona i director de l'Institut Català de Recerca en Patrimoni Cultural, ha recollit aquest dimecres 10 d'abril,el títol de doctor honoris causa  atorgat per la  Universitat de Perpinyà Via Domitia (UPVD). La distinció li ha estat concedida "per honrar la seva trajectòria i implicació en la valorització i restauració del patrimoni català." La lloança de la fecunda trajectòria investigadora d'historiador contemporanista, docent (Universitat de Liverpool, UAB i UdG), de polític i de gestor públic del Dr. Nadal va ser realitzada pel Maître-de-conférences en Història de l'Art de la UPVD Dr. Julien Lugand, amb presència del Rector de la UPVD i del Rector de la UdG. És un orgull per tots nosaltres. Felicitem al nostre company, mereixedor de la màxima distinció acadèmica universitària, i i compartim la seva alegria.