Departament de Geografia

Jornada "Toponímia: els noms dels llocs", a Tremp

Dijous 6 de juny de 2019, de 18.00 a 19.30 hores. Centre de Suport Territorial (CST) Pirineus. Tremp

A principis de Juny comença la Setmana dels Geoparcs Europeus ( #EGNWeek2019), que aquest any coincideix amb l'any internacional de les llengues indígenes. El Centre de Suport Territorial Pirineus de l'ICGC organitza una jornada divulgativa centrada en donar a conèixer diverses línies de treball en el camp de la toponímia.

D'una banda es parlarà de les tasques que porta a terme l'ICGC en matèria de toponímia, des del treball de camp fins a qüestions de normativa nacional i internacional. També es parlarà de la plasmació en cartografia sobre suports tradicionals i sobre nous entorns digitals.