Departament de Geografia

Jornades Argó Geografia i Gènere

Mirades feministes a l'aula.

L’Equip Argó de Geografia de l’ICE de la UAB format per professorat de secundària i batxillerat de diversos centres educatius de Catalunya i professorat del Departament de Geografia, us convida a aquesta Jornada pensada amb l’objectiu de reflexionar sobre la perspectiva de gènere en geografia i aportar noves idees i mirades per a introduir a les aules.

Lloc:

Les sessions del 21 i el 28 de març se celebraran a la Sala de Graus de la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat Autònoma de Barcelona.
La visita guiada del dia 30 tindrà lloc a Girona.

Dates:*

• Dijous 21 de març, de 16-19:30 h.
  • Dijous 28 de març, de 16-19:30 h.
  • Dissabte 30 de març, de 10 a 13h. Visita guiada  per la ciutat de Girona amb la Professora Isabel Salamaña del Departament de Geografia, UdG.

Preu: Totes les sessions són gratuïtes, però heu de fer la inscripció si voleu assistir-hi.

Per a fer la inscripció dirigiu-vos a l'adreça: argo.ice@uab.cat