Departament de Geografia

Curs d'introducció als SIG

Iniciació al tractament de la informació geogràfica i a l'elaboració de mapes amb QGIS. 26 de Febrer de 2019.

Tant si ets usuari d'ArcGis com si encara no has fet servir mai els sistemes d'informació geogràfica, aquest curs et pot resultar molt útil per a crear, editar, representar i publicar informació geogràfica. Diverses empreses i insitucions públiques fan servir aquest SIG lliure per als seus treballs. El curs es basa en aprendre l'elaboració bàsica de mapes i l'aprenentatge dels conceptes bàsics, així com la seva representació.

El curs ha estat organitzat per la Societat Catalana de Geografia juntament amb el departament de Geografia i de Sociologia de la  Universitat de Lleida. S'impartirà els dies 19 i 26 de març de 16:00 a 20:00 a l'aula 3.48 de l'edifici del rectorat de la Universitat de Lleida.

Té un preu de 30€ i és gratuït per els afiliats a la Societat Catalana de Geografia.

Inscriu-te al mail bbetriu@iec.cat