Departament de Geografia

Xerrada gratuïta "Innovar en Geografia: el projecte ATESMAPS"

D'una idea inicial a un projecte innovador. 14 de Febrer de 2019.

Encara queden places lliures per la Xerrada gratuïta "Innovar en Geografia: el projecte ATESMAPS" Apunta't!

Com passar de l'especialització a una idea de projecte innovador, a càrrec de Josep Ramisa

Dimats 19 de febrer.
Horari: 18:30h a 20:30h
Lloc: Seu del Col·legi de Geògrafs, carrer Muntaner, 81, 6è 1a, Barcelona.

En Josep Ramisa ens explicarà des de la perspectiva de la seva pròpia experiència com transformar una idea inicial en un projecte comercial i innovador com és ATESMAPS un visor del terreny 3d amb cartografia d'allaus dels Pirineus que permet analitzar, avaluar i planificar sortides de muntanya de forma objectiva.

L'activitat és gratuïta però cal inscripció prèvia a informacio@geografs.org  o al 93 4815073

La xerrada ha estat organitzada per la Delegació del Col·legi de Geògrafs a Catalunya i l'Associació de Geògrafs Professionals de Catalunya.