Departament de Geografia

El Consorci del Ter organitza les "Jornades del Ter"

La jornada ha girat entorn de la presentació d'estudis i treballs de recerca sobre el patrimoni natural i cultural del riu Ter i la seva conca

El Consorci del Ter, organisme format per una setantena d’ajuntaments i cinc consells comarcals de la conca del riu Ter, aquest any celebra els seus 20 anys. Per commemorar-ho organitza, juntament a altres actes al llarg de l’any, unes jornades de difusió de projectes, treballs i estudis sobre el patrimoni natural del riu Ter i els seus afluents, i sobre el patrimoni cultural vinculat a l’aigua que tindran lloc el proper 1 de desembre a la Sala Polivant Burés d'Anglès.

Les Jornades del Ter volen actuar de lloc de trobada, d’espai de referència i de mitjà per difondre tots aquells projectes que tenen a veure amb el riu, els seus afluents i el món de l’aigua en el nostre àmbit geogràfic de la conca del Ter.

La conferència inaugural l'ha dut a terme la catedràtica del departament Anna Ribas, amb el títol “La memòria del riu. Natura, cultura, paisatge”.