Departament de Geografia

Mapa del mes: Les inundacions amb més víctimes humanes

La Cartoteca enceta l'activitat "El mapa del mes" un curs més

Aquest curs 2018/2019, la Cartoteca enceta l’activitat “El Mapa del mes” amb un mapa dedicat a les inundacions més importants que han afectat Catalunya des de finals del segle XIX, i que han causat més víctimes humanes.

En total documentem 16 grans inundacions, distribuïdes per tot el territori i per totes les conques hidrogràfiques. La primera gran inundació que reflectim al mapa és la de 1843 amb incidència a la ciutat de Girona, la última és la de 2016 que va afectar el Maresme.

Podeu trobar el mapa del mes davant l'aula de la Cartoteca.