Departament de Geografia

6 de juny Jornada de la SCG: La situació de la Geografia en altres àmbits universitaris...

SCG 6 de juny: JORNADA: LA SITUACIÓ DE LA GEOGRAFIA EN ALTRES ÀMBITS UNIVERSITARIS I NOVES EXPERIÈNCIES EN LA FORMULACIÓ DE PLANS D’ESTUDI.

El proper dimecres 6 de juny tindrà lloc la jornada: " La situació de la Geografia en altres àmbits universitaris i noves experiències en la formulació de plan d'estudi" que es durà a terme a la Sala Nicolau d’Olwer de l’Institut d’Estudis Catalans, carrer del Carme, 47, de Barcelona.

La jornada es dirigeix especialment als responsables de departaments i ensenyaments de Geografia d’universitats i escoles universitàries.

Es donaran certificats d’assistència.

PROGRAMA:

MATÍ

9.15h: Presentació de la jornada a càrrec dels presidents de l’AGE i de la SCG.

9.30h: «Els estudis de Geografia als Estats Units», Montserrat Pallarès(UAB).

10.10h: «Una experiència concreta d’ Estats Units», Benito Zaragozí (URV).

10.40h: «El cas de França», Asunción Blanco (UAB).

11.10h: Col·loqui.

11.25-11.45h: DESCANS

11.45h: Taula participativa «Noves experiències en la formulació de plansde estudi», Antoni Durà (UAB), Onofre Rullan (UIB), Oscar Saladié (URV),Ana Camarasa (UV), Mari Cruz Porcal (UPV) i Rubén Lois (USC).

13.45-14.15h: Col·loqui.

TARDA

16h:. «La situació de la Geografia al Regne Unit», Jesús Granados (UG).

16.40h: «El cas dels Països Baixos», Ernest Ruíz (UB).

17.30h: «La situació llatinoamericana: Brasil», Míriam Zaar (UB-Geocrítica).

18.10h: «La situació a Àustria i a l’àrea germànica», Alexis Sancho Reinoso (U. Viena).

18.50-19.15h: Col·loqui i conclusions.

Inscripcions: Gratuïta.
Secretaria de la AGE: info@age-geografia.es<mailto:info@age-geografia.es>.
Secretaria de la SCG: Blanca Betriu,
bbetriu@iec.cat<mailto:bbetriu@iec.cat>, tel. 93 552 91 04.

Allotjament:
En cas de necessitat de pernoctació es recomana reservar plaça a la
Residència d’ Investigadors del Consejo Superior de Investigaciones
Científicas, c. Hospital 64, tel. 934438610 // mail:
investigadors@resa.es<mailto:investigadors@resa.es>.