Departament de Geografia

Col·legi de Geògrafs i Metges Sense Fronteres col.laboració

El Col·legi de Geògrafs i Metges Sense Fronteres iniciem enguany una col·laboració. De les converses amb l'entitat se'ns va presentar la necessitat de generar un grup de treball que es pogués mobilitzar ràpidament (de forma telemàtica) en moments d'emergència

Benvolguts/des,

Com coneixeu, una de les línies de treball plantejades des de la nova junta, és la de desenvolupar iniciatives en el territori de suport tècnic a estructures sense ànim de lucre que integrin coneixements o eines geogràfiques i alhora visualitzin també el nostre col·lectiu.

Per aquest motiu, el Col·legi de Geògrafs i Metges Sense Fronteres iniciem enguany una col·laboració. De les converses amb l'entitat se'ns va presentar la necessitat de generar un grup de treball que es pogués mobilitzar ràpidament (de forma telemàtica) en moments d'emergència, per tal de validar dades geogràfiques obtingudes en altres processos participatius com els mapatons. Alhora també es planteja com un espai de trobada e intercanvi d’informació dins el món de les noves tecnologies geogràfiques.

L'objectiu per tant és trobant-se totes aquelles persones que formeu part del Col·legi o de l'AGPC i que estigueu interessades a conèixer el projecte i crear un primer espai de contacte.

La primera trobada de presentació ens ha de servir per conèixer com pot funcionar aquest grup de validació de dades i posar-nos cara.

Si voleu conèixer el projecte sense cap mena de compromís, us esperem el pròxim dia 4 de maig a les 19:00h a la seu de Metges Sense Fronteres al carrer Nou de la Rambla número 26 de Barcelona.

Us demanem confirmació prèvia via mail informacio@geografs.org per tal de poder comptabilitzar aforament.

Per a més informació podeu contactar amb Andreu Blanch, Vocal de la DCGC andreu.blanch@gmail.com

Moltes gràcies i us hi esperem!

Delegació del Col·legi de Geògrafs a Catalunya Associació de Geògrafs Professionals de Catalunya