Departament de Geografia

12a Convocatoria dels Premis de la Societat Catalana d'Ordenació del Territori

La Societat Catalana d'Ordenació del Territori, filial de l'Institut d'Estudis Catalans, ha convocat el Premi per a Estudiants, en el marc del XC Cartell de premis i de borses d'estudi - Convocatòria dels Premis Sant Jordi 2021, de l'IEC.

El premi s'ofereix a un estudi diagnòstic d’una àrea urbana o territorial de Catalunya o bé a un projecte o proposta d’ordenació d’una àrea territorial o urbana de Catalunya. Poden prendre part en aquesta convocatòria estudiants universitaris i titulats des de l’1 de febrer de 2016.

La dotació del premi és de nou-cents euros (900 €). La persona premiada rebrà un diploma acreditatiu en l'acte de lliurament dels premis Sant Jordi 2021 organitzat per l'IEC.

Trobareu tota la informació i les bases AQUÍ

També us podeu adreçar a: info@scot.cat