Departament de Geografia

Dimarts 16 de juny de 2020, a les 18:30 h. Enllaç: https://us02web.zoom.us/j/89532779627?pwd=YjBybjIvWU80ZUxqS1A3TTdpN0pDZz09

Diàleg amb Oriol Nel·lo, professor titular del departament de Geografia de la Universitat Autònoma de Barcelona i membre numerari de l’IEC; Albert Esteve, geògraf, demògraf i director del Centre d’Estudis Demogràfics; Jesús Burgueño, catedràtic de Geografia de la Universitat de Lleida i vicepresident de la SCG.
Modera: Anna Ortiz Guitart, professora titular del departament de Geografia de la Universitat Autònoma de Barcelona i vocal de la SCG.

La pandèmia de la Covid-19 ha trasbalsat les nostres vides, ens ha portat malaltia i mort, ens ha confinat a casa, ens ha paralitzat l'economia, ha aguditzat la pobresa, ha eixamplat  la bretxa social, ens ha obert els ulls sobre allò realment essencial a les nostres vides... Són molts els canvis que hem viscut i que viurem i és per aquest motiu que, des de diferents àmbits de coneixement, s'intenten donar respostes a moltes preguntes i dubtes que ens van apareixent cada dia. En aquesta sessió volem reflexionar amb tres experts, que amb una mirada geogràfica ens poden ajudar a entendre una mica més aspectes diversos de la pandèmia i les seves conseqüències.

Organitza: Societat Catalana de Geografia